Advocate Desktop

Advocate Desktop er et enkelt og intuitivt program for saks- og klientbehandling. Det inneholder alle de funksjonene du som advokat trenger i hverdagen, og bidrar til å effektivisere arbeidet for både deg og medarbeiderne dine.

Advocate Desktop passer like godt for små som mellomstore og store organisasjoner – akkurat som alle de andre produktene våre.

Oversiktlig klientregister

Fakturering, reskontro og klientmidler

Full integrering med Outlook og Microsoft Office

Egendefinerte brukerstyrte funksjoner og rettighetshåndtering

Brukervennlig time-og utleggsregistrering

Oppdaterte offentlige registre; advokater, domstoler, rettsvesen, myndigheter

Statistikk- og rapportfunksjoner inkludert budsjett og prestasjonsavlønning

Bruker du Mac, les mer her.

Systemkrav finner du her.

Vi setter opp kurs i Advocate desktop fortløpende. Kontakt oss gjerne på  post@jussys.no

Advocate desktop Timefangst

Advocate Desktop Timefangst gir deg enkel tilgang til timeregistrering via en mobilapp. Applikasjonen henter automatisk informasjon fra Advocate Desktops saks- og klientsystem og forenkler dermed prosessen.

Timefangst egner seg også godt til føring av interne timer og som rapporteringsverktøy for personalet i bedriften.

Med Timefangst tar det bare noen sekunder å rapportere og beskrive fakturerbar tid – også når du er på farten.

Kontakt oss gjerne hvis du ønsker mer informasjon.

Regnskapsintegrasjoner

Med Advocate Desktops egen regnskapsmodul får du full oversikt over kundereskontro og klientmidler – uten å måtte sjekke med regnskapsfører eller administrasjonen først.

Modulen er tett integrert med 24SevenOffice (24SO) og informasjon om klienter, saker, utlegg og fakturaer flyter automatisk mellom Advocate Desktop og regnskapet. Innbetalinger av fakturaer og føring av klientmidler som registreres i regnskapet, vises også per sak i Advocate Desktop.

Regnskapsrapporter fra Advocate Desktop henter data fra 24SO regnskap og samkjører disse med datagrunnlaget fra Advocate Desktop.

Innkommende fakturaer kan godkjennes via app på smarttelefon på samme måte som utlegg og reiseregninger kan fotograferes og lastes opp til systemet.

Bransjen pålegges stadig nye krav om oversikt over og kontroll på økonomi og regnskap med tilpasset klientmiddelhåndtering, EHF og SAF-T, er noen av disse og som 24SevenOffice håndterer.

I tillegg har vi tradisjonell integrasjon med andre regnskapssystemer.

Bruk kontaktskjemaet nederst på siden for mer informasjon.

Advocate Desktop salær

Det kan være både tungt og tidkrevende å fylle ut salærskjema manuelt. Akkurat derfor har vi utviklet Advocate Desktop salærskjema – markedets eneste fullt integrerte løsning, som sparer deg for verdifull tid og sikrer korrekte offentlige satser. Verktøyet er alltid oppdatert med gjeldende regler og gir både advokater og innvilgende myndighet bedre oversikt, kontroll og sikkerhet.

Modulen er programmert i henhold til salærforskriften og henter automatisk relevant informasjon fra Advocate Desktop. Stadig flere advokater ser verdien av denne enkle løsningen med en rekke tidsbesparende funksjoner, som blant annet

  • automatisk utfylling med korrekte satser
  • avrundingsregler satt i system
  • oversikt over fengslingsmøter
  • oversikt over dager i varetekt
  • utregning av korrekt faktureringsgrunnlag til domstolen

Kontakt oss gjerne hvis du ønsker mer informasjon.

Integrasjon MS Office

Advocate Desktop er fullt integrert med MS Office, noe som betyr at alle Word-malene du har i dag, også kan brukes i systemet. Dersom du ønsker at malene skal hente informasjon fra saker, kan du helt enkelt legge inn flettefelt for dette.

Med oppdaterte adresselister over offentlig instanser og myndigheter sørger Advocate Desktop for at du alltid har korrekt kontaktinformasjon – som du deretter kan føre rett over i dokumentene dine. Integrasjonen gjør det enkelt å ha oversikt over saksdokumenter og filer, og lar deg flytte eksisterende dokumenter og e-poster ved hjelp av «drag and drop»-funksjonen.

Kontakt oss gjerne hvis du ønsker mer informasjon.

Konkursportalen

Snart lanserer vi Konkursportalen – et digitalt verktøy som gjør prosessen med å behandle konkursbo smidigere og enklere.

Mer informasjon kommer – følg med!

Bare nysgjerrig? Eller vil du bestille med en gang?

Send inn skjemaet nå så kontakter vi deg for en prat.