Advocate desktop Timefangst

Timeregistrering på mobil

Dette er tillegget for Advocate desktop brukere som ønsker å registrere timer med mobilen.

Med Advocate desktop Timefangst kan du sørge for å få med all fakturerbar tid også når du er på farten med kun mobilen for hånden. Applikasjonen benytter seg av informasjon fra Advocate desktop saks- og klientsystemet ditt og innhenter automatisk forslag derifra som forenkler prosessen med føring av timer. På få sekunder vil du enkelt kunne legge til ny aktivitet og beskrivelse på saken. Advocate desktop Timefangst er også velegnet for føring av interne timer og som innrapporteringsverktøy for personalet i bedriften.

Advocate desktop Timefangst er godt egnet både for små og store advokatfirmaer

  • Enkel og oversiktlig timeføring på mobil
  • Direkte overføring til Advocate desktop klientsystem
  • Saksnummer hentes automatisk fra desktopen
  • Automatisk innhenting av beskrivende aktivitetsinformasjon
  • Beskrivelsesfelt for økt kundekontroll og informasjonskontroll

Installasjonsprosessen består av to enkle steg.
Mobilappen er tilpasset nye lovkrav for GDPR og er sikret med to faktorautorisering, tar kontakt for prøving av løsningen på både IOS og Android.

Kontakt oss

Programvare og fagspesialisering - alle produkter

Advocate Desktop

Integrasjon Visma regnskap

Digisak og Aktørportalen

Compensatio

Offentlig salær

Advocate desktop Timefangst

Integrasjon MS Office

OCR tjeneste og Aktørportalen