Advocate Desktop Plus og 24SevenOffice

Hva løser integrasjonen?

Integrasjonen mellom Advocate Desktop og 24SevenOffice er sømløs, og lar deg praktisere som advokat med full innsikt i egen virksomhet, inkludert klientøkonomi i form av interaktiv, toveis  oppdatering mellom Advocate Desktop og 24SevenOffice regnskap.

Integrasjonen byr på det beste fra to verdener, kombinert for å spare din advokatvirksomhet for unødvendig tidsbruk, og ikke minst for å effektivisere den totale driften av ditt selskap.

Hvorfor bør du ta integrasjonen i bruk?

  • Laget og spesialtilpasset for advokatkontorer
  • Lar deg og din advokatvirksomhet utnytte det beste i de to løsningene Advocate Desktop og 24SevenOffice
  • Sørger for at du handler i tråd med retningslinjer for advokater
  • Gir deg full innsikt i virksomheten fra din desktop
  • Forenkler din arbeidsdag

Hvordan komme i gang?

Advocate Desktop er ferdig, sømløst integrert med 24Sevenoffice, og svært enkel å komme i gang med.

Jussystemer AS hjelper din virksomhet med en kostnadsfri kartlegging av muligheter og rutiner ved løsningen. Dyktige konsulenter vil også sørge for at overgangen til ny løsning går smertefritt, inkludert overføring av eksisterende data, nødvendig opplæring og igangsetting, samt support og vedlikehold inkludert i abonnementet.